Klantenservice
Ben je op zoek naar advies of heb je een vraag? Bij Fitness24.be staan we graag voor je klaar, 6 dagen in de week (ma t/m za). De antwoorden op veel gestelde vragen kan je terug vinden op onze klantenservice pagina’s. Hier hebben we alle informatie zo overzichtelijk mogelijk voor je op een rij gezet. Kom je er niet helemaal uit of staat het antwoord dat je zoekt er niet tussen of heb je liever direct contact met een van onze specialisten? Dan zijn wij ook bereikbaar per telefoon, e-mail en social media.
- Hoe snel bezorgen jullie en wat zijn de levertijden?
- Welke bezorgmogelijkheden bieden jullie aan?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Is bezorging altijd gratis?
- Kunnen jullie mijn fitnesstoestel ook op een verdieping of in de kelder neerzetten?
- Ik ben niet thuis op het moment van leveren, wat gebeurt er dan met mijn levering?
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
- Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
- Hoe kan ik een bezorg klacht melden?
Meer over Bezorgen & afhalen
- Hoe kan ik een product retourneren?
- Producten 30 dagen op zicht
- Wat kost het om een product te retourneren?
- Waar kan ik mijn retour afgeven?
- Hoe weet ik of mijn retour bij jullie aangekomen is?
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Hoe moet ik mijn retour inpakken?
- Kan ik altijd alle producten retourneren?
- Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
- Ruilen van een product
- Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
- Wat is het retouradres?
Meer over Retourneren & ruilen
- Hoelang heb ik garantie op mijn fitnessapparaat?
- Heb ik ook garantie als ik een gebruikt / gereviseerd toestel koop?
- Fitnessapparatuur laten repareren
- Waar vind ik mijn garantiebewijs?
- Hoe moet ik mijn product inpakken bij een eventueel retour?
- Wat valt er binnen de garantietermijn?
- Hoe snel wordt mijn garantie opgelost?
- Komt de monteur langs of moet ik het apparaat zelf langsbrengen?
Meer over Garantie & reparatie